niedziela, 21 lipca 2013

,,Just Dance'' Bohaterowie


                  Just Dance
Carly Stone – główna bohaterka opowiadania, ma 17 lat. Całe życie mieszka w Londynie, jest jedynaczką.
Jest tancerką, zawsze marzyła aby zostać nią zawodowo. Tańczy taniec nowoczesny, breakdance i hip-hop.



Rose Lander – przyjaciółka Carly, ma 17 lat. Od dzieciństwa mieszka w Londynie. Ma siostrę Lily
(14 lat). Chodzi do szkoły fotograficznej.


Gaz Jones – przyjaciel Rose i Carly, ma 18 lat. Mieszka w Londynie, ma brata Lewisa (20 lat).


Trish Moore – dziewczyna Gaza, jest przemądrzałą i lalusiowata. Ma 17 lat, mieszka w Londynie.Nielubiana przez przyjaciółki Gaza.


Macie bohaterów nowego opowiadania ,,Just Dance''. Dodam potem pierwszy rozdział. Jak już mówiłam będzie to opowiadanie, które będę dodawać tylko raz w tygodniu. Będzie o wiele dłuższe niż ,,Vicky Cook''.
Co do ,,Vicky Cook'' dzisiaj nie dodam rozdziału tylko jutro. Mam nadzieje że się nie gniewacie :)
Co sądzicie o bohaterach. Ps. W tym opowiadaniu będę dodawała zdjęcia.
Pozdrawiam Bel El ;>


7 komentarzy:

  1. Pomysł z zdjęciami jest fajny :)
    Czekam na pierwszy rozdział :)
    Życzę Weny :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuu.. 'taniec nowoczesny, breakdance, hip hop' ♥
    dziewczyno dziękuję ♥
    przedstawienie super, a opowiadanie zapowiada się świetnie ;> też mam zamiar pisać swoje ;> póki co zapraszam na :
    http://always-innocent.blogspot.com/

    powodzenia w pisaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, zapowiada się ciekawie :)
    Osobiście niedługo zamierzam napisać trylogię (możesz mnie wyśmiać, nie obrażę się), ale nie będę jej udostępniać. Może wykorzystam któreś z nazwisk Twoich bohaterów (mam nadzieję, że się nie obrazisz XD) :D

    http://it-will-be-easier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu wyśmiać? Fajnie :)
      I nie obraże się :D

      Usuń
  4. Zapowiada się całkiem ciekawie ;-) Najfajniejszą postacią wydaje mi się być Carly, ponieważ też tańczę taniec nowoczesny, więc jest trochę do mnie podobna ;d Podoba mi się również to, że będziesz dodawała zdjęcia ;d
    http://dreamer-4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne
    zapraszam na moje
    http://xdaniell.blogspot.com/
    http://koszmar2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozytywny komentarz to mnie motywuje do pisania ;)
Za każdy zostawiony komentarz postaram się odwdzięczyć.
Jeżeli blog ci się spodobał zaobserwuj :)
Pozdrawiam Bel El ;>